Heb ik me net heerlijk uitgeleefd op zo’n ‘vult u dit even in zodat we onze website kunnen verbeteren’, vol met dubbelzinnige en anderszins multi-interpretabele zaken, is het anoniem. Dat is natuurlijk zonde van mijn werk.
De site die deze vragen aan mij stelde was MijnNS. Komt ie.
Ik kreeg een brief dat mij een attentie geboden werd wegens aanhoudende overlast op een traject waar ik wel eens op reis. Mijn NS-account bleek niet meer geactiveerd, daarvoor moest ik bellen. Daar had ik geen tijd voor op dat moment en ik vergat het. Enkele weken later kreeg ik weer een brief voor een attentie, voor een ander traject. Nou, toen had ik natuurlijk nog steeds geen NS-account. Nu heb ik wel gebeld. (aardige dame aan de lijn, ik ben goed te woord gestaan) Ik heb weer een NS-account. Achteraf lijkt het dat ik helemaal geen NS-account nodig had, de code vul je in in een losse extensie op de NS-site. Is dat zo? Dat zou ik graag weten. Voorlopig heb ik geen idee want allebei de codes werkten niet.
Dat ben ik lekker even kwijt. Basically heb ik MijnNS nog helemaal niet bezocht, want deze pop-up met vragen was er al voordat ik er eens door kon neuzen. Dus zal ik over deze pop-up input geven, zodat die ook verbeterd kan worden.
Er zijn geen 6 vragen. Er zijn 5 vragen/verzoeken/bevelen waarvan er 2 3 stellingen bevatten. Stellingen 2 en 5 zijn identiek. net als stelling 3 en 6 in deze enquete. Dat is mogelijk als substelling bij de andere stelling bedoeld maar daar wordt het niet helderder van. Nu stel je 2 keer 2 keer dezelfde vraag.
Terug naar waar ik voor kwam. De attenties. (gratis dingen, hoera)
Ik maak de samenvatting
Kreeg u wat u wilde? Nee 2/10
Kreeg u wat u verwachtte? Ja 8/10
Fijne feestdagen.